Friday, February 24, 2012

Yahve si Iisus sunt conducatorii unei civilizatii extraterestre angelice.

Apasa play pt vizionare "Conspiritus remake" si o sa intelegeti mai multe despre lumea care ne inconjoara, adevarul despre ozn-uri, extraterestrii demonici, cine conduce lumea asta mizerabila etc. Universul asta are intre 13,7-15 miliarde de ani, viata se presupune ca a aparut acum aprox. 10 miliarde de ani, iar viata pe Terra acum 3,5 miliarde. Se pare ca Yahve si Iisus sunt conducatorii unei civilizatii extraterestre angelice foarte avansate dpdv spiritual si tehnologic ce s-au dezvoltat cu milioane daca nu miliarde de ani in urma si care vin din galaxia asta, universul asta sau poate alt univers, dintr-un mulivers cu o infinitate de universuri (concluzii trase de stiinta moderna). Acuma stapanesc imperii galactice si chiar alte dimensiuni ale acestui Univers (11 dupa ultimele concluzii trase tot de stiinta moderna, dintre care oamenii nu percep decat trei!). Yahve se presupune ca a dezvoltat programul de inginerie genetica al evreilor, iar Biblia tocmai asta descrie in Vechiul Testament numai ca totul este ascuns in metafore. Prin Noul Testament aceasta civilizatie si-a extins influenta pe intreg Pamantul prin crestinism. Satan se pare ca este conducatorul altei civilizatii, insa incapabila de o evolutie a constiintei la scara universala, foarte involuata, civilizatie extraterestra demonica, care se pare stapaneste umanitatea acum prin societatiile secrete, illuminati etc.. zona 51 - si sunt multe altele pe planeta asta - este folosita ca loc unde aceste civilizatii demonice devarsa tehnologie acestor idioti inselandu-i si pregatindu-i de o invazie extraterestra din spatiul cosmic... invazie ce ar reprezenta a doua venire a lui Iisus de fapt. Exista o * de proportii incredibile la nivel mondial dupa cate s-ar parea. Aceste civilizatii sunt intr-un mare conflict, iar omenirea se afla la mijloc.

3 comments:

  1. Asta e viziunea stiintifica a ceea ce cred si eu...
    Eu am o parere mai spirituala care lasa loc de eroare.
    Da, Lucifer, cel alungat de la 'Pomul vietii' conduce Pamantul si doreste sa se extinda si in acest sistem solar unde capeteniile de ingeri responsabili cu planetele si hieruvimul din soare ii dau ascultare deocamdata. Asa i s-a dat putere...
    Daca urmaresti postarile de pe dailylandmarks.com poti sa iti dai seama ca avem puncte de vedere apropiate. Depinde cat de bine le cunosti fata acestor dumnezei. Empiric si ca experienta de viata ma refer...
    I-am cunoscut in viata asta pe amandoi si pot sa afirm ca Adonai (Iahve) este intr-adevar adevaratul Dumnezeu. Nu stiu daca Iisus e realitate sau mit, a cam fost distrus sistematic acest concept prin arta, stiinta si media, dar pot spune ca Mihail este adevaratul mantuitor si conducator, Cristosul caruia i s-a dat putere la a doua venire.
    pana si Iisus afirma ca 'Ingerii sunt seceratorii'. Biblia nu este un cod masonic si nu este o carte de genetica sau alchimie. A fost doar terfelita atatea milenii din pacate...si denaturata dar in Apocalipsa este scris pe ultima foaie ca cine va schimba sensul ei va primi pedeapsa toate urgiile univesului...
    Sunt anumite canale pe youtube unde este explicata matricea si planul lui Lucifer la nivel global in detalii. Am studiat problema si tot ce pot spune este ca evreii sunt si ei ca toti ceilalti la mijloc...Sunt scindati...Cauta in etimologia cuvantului 'israelit' si vei vedea ca ea insasi e o enigma...Se traduce prin 'luptator' si 'Dumnezeu' dar nu se stie daca luptatorul este 'cu' sau 'impotriva'...aici e cheia intelegerii lucrurilor. Evreii sunt scindati si doar cei traditionalisti, care sunt f putini mai au un cuvant de spus. Ceilalti au fost atrasi de partea raului. Daca cercetezi despre simbolul de pe steagul israelului vei vedea ca nu e un simbol original ci o terfelire a simbolului poporului evreu...De fapt steaua cu 6 colturi sau Steaua Remfan este simbolul lui Lucifer ca influenta cosmica si arhitect, dar de fapt arhitectura lui este furata. El este un impostor care ne spala creierele. Am postari la mine pe blogul dailylandmarks.com unde explic excat cum se foloseste de UNESCO, ONU, branduri de talie mondiala si o intreaga strategie de tip 'virus' ca sa ne distruga CONSTIINTA, cea mai de pret calitate pe care o avem primita nepatata de la Adonai (Iahve)...

    Astept o reactie...

    ReplyDelete
  2. Nu uita un aspect. Dumnezeul adevarat este cel al naturii, al vegetalului, al prafului stelar, al apei, al iubirii de aproape, al prieteniei. El este Dumnezeul Vietii.

    NU este cel al libertinajului sexual, al luminii fosforice, al artificialului, al plasticului. El nu este decat o copie, un fals...ma refer la Lucifer. Ai atatea elemente la dispozitie ca sa ii alcatuiesti un profil...E hermafrodit, e dereglat sexual, e frustrat, e invidios, e rau, e pervers, e incorect, e nedemn...

    Deci ai inteles ce-am vrut sa-ti transmit.
    Numai bine

    ReplyDelete
  3. Eu ma numesc Kally si as dori sa imi spun parerea despre cele de mai sus:M-am gandit indelung la posibila existenta a extraterestrilor si am constientizat un lucru:din moment ce au avut loc atatea descoperiri spectaculoase,pot afirma cu tarie ca nu suntem singuri in univers.Desi cei mai multi cred ca am ajuns la cel mai inalt grad de evolutie,se inseala amarnic! Noi,pamantenii,nu suntem nici pe departe cei mai evoluati.Noi suntem nimic,din punct de vedere al tehnologiei,pe langa extraterestri!Oameni buni,noi suntem un proiect al extraterestrilor,un simplu proiect!Lor le datoram existenta.Ma rog,nu tuturor...Sunt diferite rase de extraterestrii,buni si rai.Cei rai sunt condusi de Lucifer,corect.Iar cei buni(regret ca va contrazic),sunt condusi de un batran bun,calm si pasnic,ce a existat dintotdeauna!EL este adevaratul nostru DUMNEZEU!LUI ii datoram totul,lui ii datoram ca nu suntem invadati de extraterestrii!Desi el ii conduce ''doar'' pe cei buni,are putere absoluta si peste cei malefici,acestia ascultandu-l cand le spune sa ne lase in pace.De ce il asculta?Pt ca el a existat de cand lnmea si Pamantul!EL ne iubeste,ne apara si ne-ar si ajuta,daca oamenii l-ar ruga!
    Eu,personal,pot spune ca am avut parte de experiente marcante,care mi-au concretizat teoria.Eu ma rog la el in fiecare zi,clipa sau minut si,cu mana pe inima spun ca,el chiar ma ajuta!Trebuie doar sa ai credinta,sa nu te indoiesti niciodata ca exista!
    Ma rog,va vorbeam despre experientele mele...
    Ca sa fiu mai clara,cred cu tarie in puterea viselor care,au devenit viziuni.Am visat acel batran...Tinea in mana un toiag,avea parul alb,alb,o barba lunga...niste ochi atat defrumosi,calmi si limpezi,ce erau de un albastru puternic.Nu am mai intalnit asemenea nuanta de albastru in toata viata mea!Erau pozitionati pe un chip alb,frumos,luminos,de-a dreptul angelic!Mi-a vorbit cu o voce atat de melodioasa,de calma,angelica pot spune,cu un limbaj licentios,zicand cuvinte pe care eu nu le mai auzisem deloc pana atunci,sunt sigura!
    Mi-a destainuit numeroase taine din trecut,trecutul lui!Mi-a spus cine a fost,unde a trait si cand a trait!Nu va pot spune direct despre cine este,de fapt,vorba,pt ca se poate interpreta cu totul altceva.Va voi spune,in schimb,in mare,conversatia dintre mine si el.A zis ca REINCARNAREA nu este o minciuna,ci purul adevar,deoarece el insusi s-a reincarnat in altcineva,lu inceput,umil.Dar inainte a contribuit,sa zicem,la nasterea cuiva ce urma sa aiba un destin maret in UK.Mi-a zis ca l-a crescut pe acesta pana pe la varsta de 8 ani de zile,din cate imi amintesc.
    De abia apoi s-a reincarnat in cineva aparent umil,desi acesta era pamanteam doar pe jumatate.De ce s-a reincarnat el,si fara sa moara?Interesanta intrebare!
    A facut acest lucru tocmai pentru a-l ajuta pe cel caruia in era ca un fiu,nascut din propria lui magie,sa puna bazele unui regat maret.Insa viata i-a jucat feste,acel baiat avand sa moara in bratele lui,lasand UK-UL..(Regret,nu mi se permite sa spun cui).
    In fine,la finalul conversatiei noastre,mi-a spus ca este si un serial tv(from BBC) care voi avea sa il urmaresc apoi,dar numai pentru a-mi da seama care este purul adevar,ce nu se gaseste nici macar in povestirile lui Geoffrey,dar in acest film irlandez?!
    Filmul este,intr-adevar,extraordinar,cu o distributie de renume si cu o prestatie excelenta,dar,din pacate,este atat,atat de indepartat de adevar...

    ReplyDelete

Powered By Blogger