Friday, February 24, 2012

Ce este defapt timpul??

Ce este defapt timpul??

 Definitia fizica ar suna cam asa"Este o măsură a duratei evenimentelor si are diferite întelesuri în functie de contextul în care este definit.timpul" este o proprietate emergenta a miscarii/interactiunii/transformarii entitatilor/proceselor fizice.

Concluzia??

Eu stiu doar ca ceasurile satelitilor pentru GPS trebuie mai tot timpu reglate si releglate, asta explica multe, de ce ceasurile interne ale satelitilor nu sunt acelelasi ca si cele de pe pamant, adica o secunda pentru un satelit care orbiteaza pamantu cu o anumita viteza de ce nu-i la fel cu secunda de pe pamant???? asta spune multe.

Timpul psihologic nu este la fel de obiectiv ca timpul fizic.Albert Einstein spunea ca „o ora petrecuta in compania unei fete dragute trece mult mai repede decat o ora petrecuta pe scaunul unui dentist.
Teoria lui Albert Einstein s-ar confirma si mai convingator daca am detine tehnologia necesara pentru a depasi viteza luminii (300.000 km/s) – lucru care astazi este irealizabil, tinand de domeniul fizicii teoretice sau al SF-ului. In sfarsit, ipotetic vorbind, daca am atinge aceasta viteza, consecintele ar fi cel putin ciudate: de exemplu, am putea calatori cu o racheta timp de doi ani pana la cea mai apropiata stea, urmand ca apoi sa ne reintoarcem pe Pamant, unde i-am gasi pe cei dragi mai batrani cu 14 ani decat i-am lasat??


ASTEPT PARERILE VOASTRE.


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger